Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, dat kan zeker. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je bij ons 14 dagen bedenktijd. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Is jouw bestelling toch niet helemaal bevallen? Dat vinden we hartstikke jammer, maar dat begrijpen we natuurlijk wel. Je leest hieronder hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Doorloop onderstaande stappen om je retour op de juiste manier op te sturen:
Stap 1
Maak gebruik van het Retourformulier dat je jouw bestelling wilt retourneren. Geef daarin ook aan wat de reden is dat je de bestelling wilt annuleren.
Stap 2
Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de verzendverpakking.
Let op: zorg ervoor dat het product in de originele staat verkeert. Het is niet de bedoeling dat een halsketting of armband defecten vertoond, zo kunnen wij een bestelling niet retour aannemen.
Stap 3
Breng je retour naar het dichtstbijzijnde pick-up point en laat het verzenden naar ons adres. De kosten het retourneren zijn voor eigen rekening. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaart, totdat deze is verwerkt!
Onze retourvoorwaarden
- Geef binnen 14 dagen aan dat je jouw bestelling wilt retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen om de bestelling naar ons te retourneren.
- De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
- Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
- Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
- Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
- Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
- Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met karen@bloms.nl of bel ons 06-12384359 en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!
Terugbetaling
Het bedrag van je retourpakket wordt teruggestort op de (bank)rekening die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de retour duren.
Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.
Ruilen
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je een nieuwe order plaatsen.